Reklamační řád
Reklamační Řád společnosti Colette Top s.r.o.
Úvod
Reklamační řád společnosti Colette Top s.r.o. (dále jen "prodávající") upravuje podmínky pro uplatňování a vyřizování reklamací vad spotřebního zboží a odstoupení od smlouvy. Tento řád vychází ze zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.
Vrácení zboží a reklamace přes službu RETINO
Nejste spokojeni s doručeným zbožím? Nesedí, je poškozené, nebo jej chcete vyměnit? Využijte jednoduchý a přehledný reklamační proces pomocí služby RETINO.
1. Zahájení procesu
- Vyplňte elektronický formulář dostupný na našem webu www.obuvleda.cz.
- V aplikaci Retino zvolte požadovaný typ požadavku: reklamace, výměna, nebo vrácení zboží.
2. Balení a odeslání zboží
- Zboží pečlivě zabalte do původního obalu.
- Doprava:
- V aplikaci RETINO vyberte možnost „Dopravu si zajistím sám/sama“ a balíček odneste na libovolnou pobočku Zásilkovny, kde nahlásíte kód pro bezplatné vrácení přes Zásilkovnu: 96455135.
- V aplikaci RETINO můžete také zvolit možnost placeného dopravce, který zásilku vyzvedne na libovolné adrese, nebo ji lze odevzdat na dopravcem určeném výdejním místě.
- Do balíčku vložte kopii faktury nebo daňového dokladu.
3. Podmínky vrácení a výměny
- Zboží musí být nepoškozené, nenošené a v původním obalu.
- Pokud nebyl dodržen správný postup, nemusí být reklamace uznána.
4. Vrácení peněz nebo výměna zboží
- Po doručení a kontrole balíčku vrátíme peněžní prostředky nebo zašleme nový produkt do 14 pracovních dní.
- V případě, že jste obdrželi dárek a po vrácení produktů nesplňujete podmínky akce, prosíme o jeho vrácení. Jinak bude zpoplatněn plnou cenou.
Záruční podmínky
- Záruční doba je 24 měsíců od převzetí zboží.
- Daňový doklad (faktura) slouží jako záruční list.
- Záruka se vztahuje na všechny skryté i zjevné vady, vyjma vad způsobených opotřebením nebo nesprávným užitím.
Vyřízení reklamace
- Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní ode dne uplatnění.
- V závislosti na charakteru vady bude zboží:
- opraveno,
- vyměněno,
- vráceny peníze.
- V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na úhradu nutných nákladů (např. poštovné).
Odstoupení od smlouvy
- Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.
- Finanční prostředky budou vráceny nejpozději do 15 dní na číslo účtu uvedené zákazníkem.
- Vrácené zboží musí být nepoškozené, nenošené, kompletní a v originálním obalu.
- V případě poškození či opotřebení má prodávající právo zboží vrátit bez nároku na úhradu.
Rozpor s kupní smlouvou
- Pokud zboží při převzetí neodpovídá kupní smlouvě, platí ustanovení § 2161 a následující Občanského zákoníku.
Platnost
Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1. 1. 2021, aktualizováno dle zavedení služby RETINO v roce 2025.