Reklamační řád

Reklamační Řád společnosti Colette Top s.r.o.

Úvod

Reklamační řád společnosti Colette Top s.r.o. (dále jen "prodávající") upravuje podmínky pro uplatňování a vyřizování reklamací vad spotřebního zboží a odstoupení od smlouvy. Tento řád vychází ze zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.

Vrácení zboží a reklamace přes službu RETINO

Nejste spokojeni s doručeným zbožím? Nesedí, je poškozené, nebo jej chcete vyměnit? Využijte jednoduchý a přehledný reklamační proces pomocí služby RETINO.

1. Zahájení procesu

  • Vyplňte elektronický formulář dostupný na našem webu www.obuvleda.cz.
  • V aplikaci Retino zvolte požadovaný typ požadavku: reklamace, výměna, nebo vrácení zboží.

2. Balení a odeslání zboží

  • Zboží pečlivě zabalte do původního obalu.
  • Doprava:
    • V aplikaci RETINO vyberte možnost „Dopravu si zajistím sám/sama“ a balíček odneste na libovolnou pobočku Zásilkovny, kde nahlásíte kód pro bezplatné vrácení přes Zásilkovnu: 96455135.
    • V aplikaci RETINO můžete také zvolit možnost placeného dopravce, který zásilku vyzvedne na libovolné adrese, nebo ji lze odevzdat na dopravcem určeném výdejním místě.
  • Do balíčku vložte kopii faktury nebo daňového dokladu.

3. Podmínky vrácení a výměny

  • Zboží musí být nepoškozené, nenošené a v původním obalu.
  • Pokud nebyl dodržen správný postup, nemusí být reklamace uznána.

4. Vrácení peněz nebo výměna zboží

  • Po doručení a kontrole balíčku vrátíme peněžní prostředky nebo zašleme nový produkt do 14 pracovních dní.
  • V případě, že jste obdrželi dárek a po vrácení produktů nesplňujete podmínky akce, prosíme o jeho vrácení. Jinak bude zpoplatněn plnou cenou.

Záruční podmínky

  • Záruční doba je 24 měsíců od převzetí zboží.
  • Daňový doklad (faktura) slouží jako záruční list.
  • Záruka se vztahuje na všechny skryté i zjevné vady, vyjma vad způsobených opotřebením nebo nesprávným užitím.

Vyřízení reklamace

  • Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní ode dne uplatnění.
  • V závislosti na charakteru vady bude zboží:
    1. opraveno,
    2. vyměněno,
    3. vráceny peníze.
  • V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na úhradu nutných nákladů (např. poštovné).

Odstoupení od smlouvy

  • Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.
  • Finanční prostředky budou vráceny nejpozději do 15 dní na číslo účtu uvedené zákazníkem.
  • Vrácené zboží musí být nepoškozené, nenošené, kompletní a v originálním obalu.
  • V případě poškození či opotřebení má prodávající právo zboží vrátit bez nároku na úhradu.

Rozpor s kupní smlouvou

  • Pokud zboží při převzetí neodpovídá kupní smlouvě, platí ustanovení § 2161 a následující Občanského zákoníku.

Platnost

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1. 1. 2021, aktualizováno dle zavedení služby RETINO v roce 2025.

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení