Vrácení zboží a reklamace
Nejste spokojeni s doručeným zbožím a rádi byste jej do 30 dnů vrátili? Je poškozené, nesedí nebo jej chcete vyměnit za jiný výrobek? Postup je snadný.
Začněte vyplněním elektronického formuláře, který naleznete na našich stránkách. S pomocí služby Retino budete mít celý proces vrácení, výměny nebo reklamace plně pod kontrolou. Budete příjemně překvapeni, jak rychle a snadno můžete zboží vrátit nebo vyměnit.
Při vracení či výměně je nutné, aby zboží bylo nepoškozené, bez známek používání a v původním obalu.
Zboží pečlivě zabalte do původního obalu a odneste na zvolené výdejní místo Zásilkovny a zadejte kód pro vrácení: 96455135.(V aplikaci RETINO vyberte možnost Dopravu si zajistím sám/sama, v případě zvolení Zásilkovny vložte kopii faktury do balíku) Pokud zboží nebude správně zabaleno, reklamace nebude uznána. Po doručení balíčku k nám jej zkontrolujeme a do 14 pracovních dnů vám vrátíme peníze na účet, nebo zašleme nový produkt.
Pokud jste k nákupu obdrželi dárek a po vrácení produktů vaše objednávka již nesplňuje podmínky akce, prosíme o jeho vrácení. Pokud nebude dárek vrácen, bude vám účtován poplatek 100 Kč. Pokud jste dostali luxusní dárek a objednávka již nesplňuje podmínky akce, také prosíme o jeho vrácení. V opačném případě bude dárek zpoplatněn plnou cenou produktu.
Bezplatné vrácení zboží vede k vysokému počtu zbytečně odeslaných balíků, což zvyšuje emise CO2, spotřebu obalových materiálů a přispívá k nadprodukci výrobků. Uvědomujeme si, že nakupování online může být složité, zejména při výběru správné velikosti. Proto u každé položky nabízíme podrobné velikostní tabulky a naši pracovníci jsou připraveni vám poradit s výběrem. Pokud se přesto netrefíte, rádi vám zboží vyměníme. Společně se, ale snažme co nejvíce chránit naši krásnou planetu.