Vrácení zboží a reklamace

Nejste spokojeni s doručeným zbožím a rádi byste jej do 14 dnů vrátili? Je poškozené, nesedí nebo jej chcete vyměnit za jiný výrobek? Postup je snadný.

Začněte vyplněním elektronického formuláře, který naleznete na našich stránkách. S pomocí služby Retino budete mít celý proces vrácení, výměny nebo reklamace plně pod kontrolou. Budete příjemně překvapeni, jak rychle a snadno můžete zboží vrátit nebo vyměnit.

Při vracení či výměně je nutné, aby zboží bylo nepoškozené, bez známek používání a v původním obalu.

Zboží pečlivě zabalte do původního obalu a odneste na zvolené výdejní místo Zásilkovny a zadejte kód pro vrácení ZDARMA: 96455135.(V aplikaci RETINO vyberte možnost Dopravu si zajistím sám/sama, v případě zvolení Zásilkovny vložte kopii faktury do balíku, v opačném případě můžete vybrat jiný způsob dopravy, který je zpoplatněný) Pokud zboží nebude správně zabaleno, reklamace nebude uznána. Po doručení balíčku k nám jej zkontrolujeme a do 14 pracovních dnů vám vrátíme peníze na účet, nebo zašleme nový produkt.

Pokud jste k nákupu obdrželi dárek a po vrácení produktů vaše objednávka již nesplňuje podmínky akce, prosíme o jeho vrácení. Pokud nebude předmět vrácen, bude dárek zpoplatněn plnou cenou produktu.

Bezplatné vrácení zboží vede k vysokému počtu zbytečně odeslaných balíků, což zvyšuje emise CO2, spotřebu obalových materiálů a přispívá k nadprodukci výrobků. Uvědomujeme si, že nakupování online může být složité, zejména při výběru správné velikosti. Proto u každé položky nabízíme podrobné velikostní tabulky a naši pracovníci jsou připraveni vám poradit s výběrem. Pokud se přesto netrefíte, rádi vám zboží vyměníme. Společně se, ale snažme co nejvíce chránit naši krásnou planetu.

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení